niedziela, 8 września 2013

Prolog

"Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić, by zaczął się bać."

                                                                                                      ~Paulo Coelho

     Strach zdecydowanie przejął kontrolę nad moim życiem. Zwłaszcza, że kiedy udało mi się zagoić rany w moim sercu, zacząć od nowa, kiedy już zdążyłam wszystko sobie ułożyć... powrócił do niego ON. Ktoś o kim tak bardzo chciałam zapomnieć, kto był powodem dla którego rzuciłam wszystko co miałam w rodzinnym mieście i wyjechałam, jak najdalej od niego. Sądziłam, że uwolniłam się od wszelkich dręczących mnie myśli, wspomnień i wydarzeń z nim związanych, bólu- zarówno fizycznego jak i psychicznego. A jednak... znowu przekonałam się, że ON nigdy się nie poddaje.
Mój koszmar rozpocznie się na nowo.

2 komentarze:

  1. Super czekam na następny :D Kiedy mogę się go spodziewać ? Zapraszam do mnie http://thesameoldgames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń